Informatie betreffende het Coronavirus

We begrijpen dat u veel vragen heeft rondom de huidige situatie. Onderstaand hopen wij antwoord te geven op de meest gestelde vragen rondom het Coronavirus. 

Mocht uw vraag hier niet tussen staan verzoeken we uw vraag te stellen aan onze receptie, emailadres: receptie@oesterdam.nl.

Uw en onze gezondheid staan voorop

Oesterdam houdt de ontwikkelingen omtrendt het Coronavirus en de richtlijnen van de Nederlandse overheid en regelgeving vanuit de veiligheidsregio Zeeland scherp in de gaten. Wij volgen de regelgeving vanuit de veiligheidsregio Zeeland. Oesterdam is op grond van de noodverordering van de Veiligheidsregio Zeeland (tot nader order) gesloten. 

In hoeverre de regelgeving betrekking heeft op de diensten van Oesterdam leest u op de website van de veiligheidsregio. Via onderstaande button vindt u meer informatie en veelgestelde vragen. 

Naar veelgestelde vragen

Contact met ons opnemen

In verband met de ontwikkelingen rondom het Coronavirus hebben wij besloten de receptie op onze locatie tot nader order te sluiten. De functie van onze receptie gaat echter gewoon door! Onze medewerkers werken vanuit huis waardoor wij voor u bereikbaar blijven. Voor het beantwoorden van uw vragen, het annuleren of wijzigen van uw reservering kunt u bij ons terecht via: receptie@oesterdam.nl.

Vraag en antwoord

 

Ik wil wegens de uitbraak van het Coronavirus mijn reservering annuleren of wijzigen. Wat zal dit voor mij betekenen?

Voor reserveringen met een aankomst t/m 10 mei 2020 hanteren wij de volgende voorwaarden voor het wijzigen of annuleren van de reservering.

  • Het is mogelijk uw reservering te wijzigen voor een verblijfsperiode in 2020 in dezelfde accommodatie. Het totaalbedrag van de reservering kan hierdoor wijzigen. Als de gewijzigde reservering duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra. Er worden geen wijzigingskosten berekend.
  • U kunt uw reservering annuleren tegen de geldende annuleringsvoorwaarden en voor eventuele annuleringskosten kunt u zich wenden tot de verzekeringsmaatschappij waar u uw annuleringsverzekering heeft afgesloten.
  • We houden oog voor nuance in uitzonderlijke situaties.

Neem contact met ons op als u een reservering heeft met een aankomst t/m 10 mei 2020 via receptie@oesterdam.nl

Reserveringen met een aankomst vanaf 11 mei 2020 blijven voorlopig ongewijzigd. Voor informatie over boekingen vanaf deze datum adviseren wij onze website en social media in de gaten te houden. De situatie voor ons resort verschilt per dag.

 

Welke veranderingen zijn er voor de Oesterdam t/m 10 mei 2020?

Oesterdam volgt de richtlijnen van de Nederlandse overheid. Deze richtlijnen hebben gevolgen voor onze faciliteiten en diensten. Onderstaand een overzicht van onze aanpassingen.

Dining & Lounge

T/m 10 mei is onze Dining & Lounge gesloten. Het is op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van ons restaurant en onze bar.

Hotel

Ons hotel is gesloten. In hoeverre de sluiting gevolgen heeft voor uw huidige of toekomstige verblijf leest u op https://www.zeelandveilig.nl/veelgestelde-vragen onder kop 2, "Toerisme".

Resort

Ons resort is gesloten. In hoeverre de sluiting gevolgen heeft voor uw huidige of toekomstige verblijf leest u op https://www.zeelandveilig.nl/veelgestelde-vragen onder kop 2, "Toerisme".

Wellness

T/m 10 mei is onze wellness gesloten. Het is op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van het zwembad en de sauna's.

Events

Onze activiteiten locatie is gesloten tot nader order.